طرح توجیهی از اهداف شرکت های مهندسین مشاور می باشد. سال های اخیر بر تعداد شرکت ها، پروژه های صنعتی و محصولات افزوده می شود و نیاز است که روزانه بر تعداد پروژه ها افزوده گردد. از این رو شرکت ها برای اینکه در اجرای پروژه ها موفق باشند، نیاز به تهیه طرح توجیهی از سوی شرکت های متخصص و فنی دارند.

مراحل اجرای طرح توجیهی

عملیات ایده پردازی و ارائه خدمات طرح توجیهی نیاز به اجرای یکسری مراحل دارد که در ادامۀ مبحث به آن اشاره خواهیم نمود. مشخصات مجری، مشخصات پروژه، مشخصات مجوز و گواهی های قانونی، مشخصه های محصولات، برآورد و پیش بینی مالی پروژه، تخمین هزینه های سرمایه گذاری و زمانبندی و برنامه ریزی اجرای پروژه از جمله مراحل اصلی تهیه ایده و طرح توجیهی در پروژه های مختلف می باشد. ارائه ایده و طرح دانش بنیان از دیگر خدمات مهم شرکت های مهندسین طرح پرداز و مشاور می باشد. بررسی و مطالعات بازار موجب می شود امکان سنجی های لازم در خصوص اجرای پروژه ها به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی گردد. هرچه مطالعات فنی و مالی که اختصاص به راه اندازی پروژه ها دارد، پیش از شروع فعالیت مورد بررسی قرار گرفته شود، بهتر می باشد و موفقیت پروژه را تضمین خواهد نمود. برای سفارش طرح توجیهی تولید پودر گوجه فرنگی به سایت مراجعه کنید.

امکان سنجی توسط طرح توجیهی

منظور از امکان سنجی در انواع طرح توجیهی ، احتمال موفقیت پروژه و امکاناتی که نیاز است که در مسیر اجرای عملیات پروژه ها باید از پیش تهیه گردند. به عنوان مثال تأمین وسایل نقلیۀ مورد نیاز در اجرای پروژه، ظرفیت و برخورداری از دانش فنی اجرا و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات از مواد مهم مطالعات امکان سنجی می باشند.

شرکت مهندسین مشاور مطصا با سال ها کوشش و موفقیت توانسته گام های مؤثری در راستای ارائه خدمات مشاوره، طرح توجیهی، امکان سنجی و سرمایه گذاری به شرکت ها ارانه دهند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()