شیر برقی پنوماتیک شیری است که می توانیم با استفاده از وارد کردن نیرو مسیر هوا را در آن تعویض و یا قطع و وصل کنیم. در تجهیزات صنعتی از شیر برقی پنوماتیک استفاده ی بسیاری می شود. شیر برقی پنوماتیک در ولتاژ های مختلفی می تواند کارایی داشته باشد. ولتاژ های مورد استفاده در شیر برقی پنوماتیک معمولا  24 ولت و یا 220ولت می باشند که از این ولتاژ ها بیشتر در صنعت ها استفاده می شود. خرید اینترنتی شیر برقی پنوماتیک انواع مختلفی دارد مانند شیر برقی پنوماتیک یکسو، شیر برقی پنوماتیک کنترل فشار، شیر برقی پنوماتیک کنترل جریان و شیر برقی پنوماتیک قطع و وصل جریان.

در شیر برقی پنوماتیک یک طرفه ، جریان از یک سمت آن عبور می کند. شیر برقی پنوماتیک کنترل فشار که شامل شیر برقی پنوماتیک محدود کننده ی فشار که به دلیل بالا بردن امنیت در مدار قرار گرفته است و شیر برقی پنوماتیک تنظیم کننده ی فشار برای فشار بدون نوسانات است و شیر برقی پنوماتیک تابع فشار می باشند. شیر برقی پنوماتیک کنترل جریان با ایجاد راه کانالی باعث کنترل جریان می شود. شیر برقی پنوماتیک قطع و وصل جریان بیشترین کاربرد را در صنایع دارد.

 شیر برقی پنوماتیک در سایز های مختلفی وجود دارند. در شیر برقی پنوماتیک از نام گذاری خاصی استفاده می شود که در نام گذاری از روشی استفاده می شود که بر اساس تعداد حالت های آن و ورودی و خروجی های آن می باشد. این روش به دلیل آسانی در خرید بوده مثلا شیر برقی پنوماتیک 3/4 که4 ورودی و خروجی دارد و دارای 3 حالت می باشد. به این صورت می توان مدلی را که لازم داریم را به راحتی خرید کنیم. برای خرید شیر برقی NC ½ جیواکس به سایت مراجعه کنید. می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. در زمان خرید شیر برقی پنوماتیک به انواع مختلف آن توجه کنید و برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()