در دنیای حال حاضر برای تزئین و دکوراسیون داخلی منازل و محیط کاری از وسایل تزئینی متفاوتی مدرن استفاده می شود و پوستر دیواری یکی از ابتدایی ترین و رایج ترین انواع تزئینات ساختمانی محسوب می شود.

تفاوت بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری

پوستر دیواری نسبت با کاغذ دیواری تفاوت اندکی دارد و نسبت به کاغذ دیواری بروزتر می باشد. مهمترین تفاوت های پوستر دیواری در جنس و طرح های پوستر دیواری است که به صورت رول در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد  شما میتوانید خرید اینترنتی پوستر دیواری با قیمت مناسب را انجام دهید .

تفاوت چشم گیری که بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری وجود دارد، این است که طرح روی کاغذ دیواری به تناوب تکرار می شود ولی طرح روی پوستر دیواری نمای کاملی از یک طرح کلی می باشد و به صورت کامل باید نصب شود.

انواع پوستر دیواری موجود در بازار و فروشگاه ها

معمولاً پوستر دیواری در دو نوع آماده و چاپی تهیه می شود و متناسب با نیاز مشتریان و همچنین ایده های خلاقانۀ سازندگان در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند.

پوستر دیواری آماده از ابعاد و طرح های مشخصی ساخته می شود و دارای چند پنل: قطعه و تکه می باشند. با نصب پنل های کامل پوستر دیواری آماده در کنار یکدیگر، یک طرح کامل را از قبیل، طرح دریا، جنگل، منظره، گل و ... را بوجود می آورد.

از معروف ترین طرح های پوستر دیواری آماده، پوستر دیواری کومار می باشد که محصول شرکت آلمانی می باشد.

پوستر دیواری چاپی بر اساس نوع کاغذ از تنوع زیادی برخوردار است و متناسب با سفارش مشتریان مانند سفارش پوستر دیواری مشاغل ، پوستر دیواری چاپ می شود. در پوستر دیواری چاپی امکان چاپ تصاویر شخصی، پرتره و هر  عکس مورد دلخواه مشتریان قابل چاپ بر روی پوستر دیواری می باشد. این نکته که تصاویر افقی را نمی توان به صورت عمودی در سفارش پوستر دیواری چاپی سفارش داد و از کیفیت پوستر دیواری می کاهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()