بلبرینگ از قطعات زیاد پرکاربرد در ساز و برگ و ماشین آلات متنوع است و به همین علت از فروش فوقانی در بین صنعتگران، کارخانه داران و مالکان خودروهای سبک و وزین برخوردار است. اما مطمئنا هیچ یک از مصرف کنندگان بلبرینگ اطلاعات چندانی نسبت به بلبرینگ نداشته و فقط با اسم و یا شاید مدل بلبرینگ آشنایی داشته باشند. ولی چه نکاتی را برای خرید بلبرینگ باید در عقیده بگیریم؟ در پیوسته مطلب نکاتی که برای خرید بلبرینگ باید درنظر بگیریم را به شما بصورت کم و سودمند روشنگری خواهیم داد.

نکات مهم در خرید بلبرینگ
از نکات مهم در خرید بلبرینگ که باید در نظر بگیریم و جزو نکات بسیار مهم نیز میباشد عمر بلبرینگ میباشد. این جستار زیاد مهم است و بیشتر از هر چیز باید بر روی این باره تمرکز داشته باشید. عمر بلبرینگ کاملا با برند آن در پیوستگی است. مثل سایر قطعاتی که در دستگاه ها، ماشین آلات و ساز و برگ گوناگون به کار میرود بلبرینگ نیز در برندهای مختلفی فرآوری میشود که برخی از آنها فرآوری خارج از کشور و برخی سایر نیز فرآوری کمپانی های داخلی هستند. اغلب بلبرینگ هایی که امروزه در کشور ما بفروش میرسد از نوع بیگانه هستند و کمتر بلبرینگی را میتوان یافت که در درون فرآوری شده باشد.

نکاتی که برای خرید بلبرینگ باید در عقیده بگیریم

تاثیر بها بلبرینگ در کیفیت
در وسط بلبرینگ های بیگانه برندهای با کیفیت و بی کیفیت وجود دارند که الی جایی که امکان دارد سمت برندهایی که چندان مطرح نبوده و نام آشنا نیستند نروید. ممکن است برندی هستی داشته باشد که به دلیل کیفیت بالا، قیمت اکثریت داشته باشد.

هیچ اشکالی ندارد لغایت کمی هزینه کرده و بلبرینگ گران تر را خریداری کنید زیرا عمر بیشتری دارد و نیازی به تعویض آن در کوتاه مدت نخواهید داشت. از مزیت هایی که با خرید بلبرینگ با کیفیت و با دوام به وجود می آيد میتوان تفریق از شغل افتادن دستگاه، تفریق تعمیرات دستگاه، تفریق هزینه های تعمیر، افزایش راندمان و تولید، افزایش فایده دهی، کاهش خرج نصب بلبرینگ و کاهش هزینه خرید بلبرینگ را نام برد.

دیگر مشخصات برای خرید بلبرینگ
از نکاتی که برای خرید بلبرینگ باید در عقیده بگیریم تاریخ درج شده بر روی آن میباشد. تمامی شرکت های فرآوری کننده بلبرینگ بر روی محصولات خویش تاریخ تولید را بر روی آن درج میکنند که بعد از تماشا تاریخ درج شده بر روی آن و اطمینان از این سوژه که بلبرینگ اخیرا و یا در فاصله زمانی کمی تولید شده است خرید خود را سپریدن دهید.

از مهمترین نکاتی که برای خرید بلبرینگ باید در عقیده بگیریم و البته بعضی از خریداران توجهی به آن ندارند بسته بندی فرآورده میباشد. بسته بندی فرآورده بسیار مهم است و از خرید بلبرینگ هایی که بسته بندی ندارند و یا بسته بندی آنها بسیار بی کیفیت میباشد امتناع نمایید. شرکت های تولید کننده بلبرینگ بسته بندی های زیاد با کیفیتی را برای محصولات خود سپریدن میدهند که ریشه-بن-بیخ و اورجینال بودن بلبرینگ را مشخص میکند. فروشندگان معتبر نیز میتوانند به شما کمک کنند الی بلبرینگ های با کیفیت را خریداری کنید پس خرید خویش را از مراکزی که اطلاعی از میزان اعتبار آنها ندارید انجام ندهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()