لودر ماشینی است که احتمالا همه ی ما آن را دیده ایم. هر جا که ساخت و ساز باشد و یا نیاز به خاک برداری باشد از لودر استفاده می شود. لودر قابیلت استفاده در ناهمواری را دارد و می تواند خاک و یا مصالح را جابجا کند. انواع لودر ها می تواند در نوع لوازم یدکی لودر با هم متفاوت باشد. از لودر به عنوان ماشین عمرانی یاد می شود. شرکت های مختلفی لودر و لوازم یدکی لودر را ساخته اند مانند ولوو و هپکو و کاوازاکی و... که فعال هستند.

لودر و لوازم یدکی لودر در سایز های مختلفی وجود دارند و با توجه به مقدار کار می توان از آن استفاده کرد. از دیگر کاربرد های لودر حفاری زمین و بار زدن کامیون ها و حمل مصالح و .... می باشد که می تواند کارامد باشد. لوازم یدکی لودر مورد استفاده در لودر باید بسیار با کیفیت باشد تا بتوانیم به خوبی از لودر استفاده کنیم و باید خرید لوازم یدکی لودر را از مراکزی که قطعات با کیفیت ارائه می دهند انجام دهیم.

لودر ها دارای سه نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری و بهکو لودر موجود است که تفاوت هایی در لوازم یدکی لودر دارند. لودر های چرخ لاستیکی قابلیت سرعتی دارند و در مناطق صاف از آن ها استفاده می شود و در نمونه ی کوچک تری از نظر لوازم یدکی لودر می باشند. در مورد لودر چرخ زنجیری باید بگوییم که این نوع از لودر به دلیل بزرگ تر بودن لوازم یدکی لودر در آن و همین طور چرخ هایش می تواند در ناهمواری ها هم مورد استفاده قرار بگیرد و در مناطقی استفاده شود که از لودر چرخ لاستیکی نمی توان استفاده کرد. لودر بهکو لودر های کوچکی با لوازم یدکی لودر کوچک هستند که می توان در کارگاه ها از آن استفاده کرد. این لودر ها در پشت خود یک بیل مکانیکی هم دارند.

فروشگاه سرویس قطعه انواع لوازم یدکی لودر را در مجموعه ی خود با کیفیت بسیار بالا موجود دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()