از اتصالات کاربردی که استفاده ی زیادی از آن می شود زانو استیل می باشد. زانو استیل جنس مناسبی برای استفاده دارد زیرا ضد زنگ می باشد و مقاوم در برابر خوردگی است. زانو استیل از فولاد و آهن ساخته شده است. در واقع به دلیل اینکه زانو استیل چندین بار آبکاری شده می تواند بسیار مقاوم باشد. استیل یکی از بهترین جنس ها برای اتصالات می باشد.

زانو استیل را می توانیم در ابعاد مختلف خریداری کنیم که این زانو ها در ابعاد لوله ها موجود است و برای خرید آن باید به لوله ی خود توجه کنیم. هم چنین زانو استیل در زاویه های مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد مانند 45 و 90 و 60 که موجود می باشد. یکی از کاربرد های آن در منزل در زیر سینک می باشد که رسوب را در خود نگه نمی دارد و می تواند در فشار آب دوام بالایی داشته باشد. از زانو استیل برای اتصال بین دو لوله استفاده می کنند به صورتی که لوله ها در درون زانو استیل قرار می گیرند و به صورت کاملا محکم در هم چفت می شوند. در زمان هایی که می خواهیم انحراف لوله ها را داشته باشیم در زمانی لازم است این انحراف وجود داشته باشد می توانیم از زانو استیل استفاده کنیم. در شرایطی که نمی توان لوله ها را تغییر داد می توانیم از زانو استیل استفاده کنیم و از زاویه های مختلف آن بهره مند شویم. کارخانه های بسیاری برای تولید زانو استیل وجود دارد ولی برای خرید زانو استیل باید جنس اصلی و با کیفیت آن را تهیه کنیم تا دوام بالایی داشته باشد و کارایی اش نیز به بهترین شکل باشد.

شرکت تجارت استیل راد ارائه دهنده ی انواع مختلف زانو استیل در کیفیت بالا می باشد که این محصولات مستقیم از کارخانه عرضه می گردد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()