رنگ های اپوکسی به دو گروه رنگ اپوکسی پلی آمید و رنگ اپوکسی پلی آمین تقسیم می شود. که در هرکدام از این انواع ، پایه اپوکسی با سخت کننده پلی آمید یا پلی آمین ترکیب می شود که به این نوع از رنگ ها دو جزئی گویند. رنگ اپوکسی پلی آمین پس از تبدیل از حالت جامد به مایع چسبندگی فوق العاده ایی پیدا می کند که این خاصیت چسبندگی باعث می شود تا از رنگ اپوکسی پلی آمین برای لایه ی نهایی روی یک لایه آستر البته بجز آستر آلکیدی استفاده شود. یا می توان از آن به عنوان یک لایه ی میانی پس از پرایمر استفاده نمود.

رنگ اپوکسی پلی آمین در برابر خوردگی و فرسایش بسیار مقاوم است به همین دلیل می توان از آن جهت مقاوم سازی انواع لوله ها و تجهیزات در پالایشگاه های پتروشیمی ، صنایع نفت و هر کارخانه ایی که احتمال فرسایش با مواد خورنده وجود دارد استفاده نمود ؛ از طرفی رنگ اپوکسی پلی آمین در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید مقاوم نیست و پس از قرارگیری در برابر نور مستقیم خورشید رنگ اپوکسی پلی آمین به شکل پودری تبدیل می شود به همین جهت باید از رنگ اپوکسی پلی آمین در مکان های مسقف و دور از نور خورشید استفاده نمود.

از جهتی دیگر رنگ اپوکسی پلی آمین در برابر رطوبت و جذب آب و فرسایش بسیار مقاوم است به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای رنگ آمیزی لوله های آب و فاضلاب می باشد ولی پیش از رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی پلی آمین باید توجه داشته باشید که سطح فاقد هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد.

شرکت پوشش اکسیر پارسه تولید کننده ی انواع رنگ های اپوکسی با پایه ی پلی آمید ها و پلی آمین ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()