امروزه با پیشرفت تکنولوژی درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند که با استفاده از چشمی این کار انجام می گیرد. از دیگر کاربرد این فناوری برای درب پارکینگ است که دارای چشمی درب پارکینگ می باشد. چشمی درب پارکینگ امروزه در بسیاری از پارکینگ ها به خصوص پارکینگ های عمومی قابل مشاهده می باشد. روش کار چشمی درب پارکینگ به این صورت است که در دو طرف پارکینگ یک چشمی درب پارکینگ وجود دارد که یکی فرستنده و دیگری گیرنده است. چشمی درب پارکینگ فرستنده از خود نور مادون قرمز را به طرف چشمی درب پارکینگ گیرنده ارسال می کند زمانی که این نور به گیرنده برسد اتصالی برقرار می شود که چشمی درب پارکینگ باعث بسته شدن درب می شود.

حال اگر شخصی یا چیزی در مقابل درب قرار بگیرد نور ارسالی به چشمی درب پارکینگ گیرنده نمی رسد و از بسته شدن درب جلوگیری می کند. در این زمان که کسی در مقابل چشمی درب پارکینگ قرار گرفته باشد درب پارکینگ متوقف می شود و یا به حالت باز بر می گردد که نحوه ی عملکرد چشمی درب پارکینگ در تنظیمات آن قرار دارد. به منظور حفاظت از افراد و جلوگیری از بروز حادثه هایی از قبیل آسیب به افرادی که ناخودآگاه در مقابل درب پارکینگ باشند و یا احتمال ایست و خراب شدن وسیله نقلیه در هنگام ورود و خروج چشمی درب پارکینگ تولید شده است.

در زمان بروز مشکل برای چشمی درب پارکینگ در ابتدا با دو ریموت تست کنید و اگر مشکل برطرف نشد پس از چک کردن برق ساختمان و درست نشدن آن می توانید به مراکز تعمیر چشمی درب پارکینگ مراجعه کنید و مشکل چشمی درب پارکینگ را رفع کنید.

شما می توانید چشمی درب پارکینگ خود را از شرکت فنی و مهندسی فهام در به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()