کرکره وسیله ای است که برای درب ورودی استفاده می شود که اوایل به صورت دستی بود و با پیشرفت تکنولوژی به صورت برقی ساخته شد. موتور کرکره برقی قطعه ای است که باعث حرکت کرکره می شود. امروزه اکثر کرکره ها موتور کرکره برقی دارند و می توان با استفاده از این تکنولوژی از سختی باز و بسته کردن کرکره به صورت دستی جلوگیری کرد.

موتور کرکره برقی همان طور که از نامش مشخص است از طریق برق کار می کند.

موتورکرکره برقی در انواع مختلفی وجود دارد که می توان براساس نوع استفاده و وزن آن ازانواع مختلف آن استفاده کرد. موتور کرکره برقی به سه دسته تقسیم می شود که شاملمدل استوانه ای، موتورکرکره برقی سانترال و موتور کرکره برقی از نوع ساید می باشد که هر کدامجزئیات خاص خود را دارند و به نحوی کاربردی می باشند. از موتور کرکره برقی از نوع اتوماتیک تیوبلار در مکان هایی که رفت و آمد کمتری وجود دارند استفاده می شود. این نوع از موتور کرکره برقی داخل لوله طراحی شده و قابل دید نیست. در زمان استفاده ی بیش از حد زیاد از این موتور کرکره برقی ، با استفاده از سنسور حرارتی که در آن تعبیه شده موتور کرکره برقی خودکار خاموش می شود و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند و تا زمان خنک شدن موتور کرکره برقیخاموش می ماند.

پس از این مدل از موتور کرکره برقی در مکان های پر تردد نباید استفاده کرد. برای تردد بالا می توانید از موتور کرکره برقی از نوع ساید استفاده کنید. موتور کرکره برقی ساید از بروز حادثه ی افتادن موتور کرکره برقی جلوگیری می کند و در درب های سنگین نیز نصب می شود.

در شرکت فنی و مهندسی فهام در می توانید موتور کرکره برقی خود را سفارش دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()