برای استفاده از درب به هنگام عبور و مرور می توان از آرام بند به صورت اتوماتیک بهره برد. استفاده از آرام بند باعث می شود که دیگر نیازی به بستن دستی درب وجود نداشته باشد و درب به صورت کاملا اتوماتیک بسته شود. با استفاده از آرام بند اتوماتیک از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می شود، شما با استفاده از آرام بند می توانید به راحتی بسته شدن درب را داشته باشید زیرا امروزه برای اکثر درب های ورودی قفل برقی استفاده می شود که در صورت استفاده نکردن از آرام بند ممکن است قفل خراب شود و برای همین باید از آرام بند استفاده شود. دلیل اصلی دیگر استفاده از آرام بند فراموشی افراد برای بستن درب به هنگام ورود و خروج است که می تواند مشکلات زیادی از قبیل دزدی و یا اذیت های دیگر داشته باشد که با استفاده از آرام بند این مشکلات حل می شود.

مراحل کارکرد آرام بند

آرام بند از جک هیدرولیکی ساخته می شود که می توانیم از آن برای بستن خودکار درب ها استفاده کنیم. طراحی ساخت آرام بند به گونه است که در هنگامی که درب را ول می کنید درب با سرعت بالایی در حال بسته شدن می باشد ولی در چند ثانیه ی آخر سرعتش بسیار کم می شود و سپس درب بسته می شود.

برای انتخاب آرام بند باید به نکاتی توجه داشته باشید. در ابتدا باید آرام بند خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید و همین طور با توجه به سنگینی درب باید آرام بند را انتخاب کنید. برای نصب آرام بند نیز از یک نصاب حرفه ای مشاوره بگیرید چون در صورت دقت نکردن به این موضوع ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. شرکت های مختلفی آرام بند را ارائه می دهند که از معتبر ترین آن ها می توان به شرکت فنی و مهندسی فهام در اشاره کرد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()